تصاوير منتخب

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰

استقبال از خادمین امام رضا(ع)

استقبال مردم شهرسرمست گواورازخادمان حرم رضوی وپرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در مسجدجامع شهر سرمست به لطف امام جمعه محترم گیلان غرب حاج آقا مهری وامام جماعت مسجد جامع سرمست حجت السلام حیدر محمدی


۱

سفارش جبرئیل به نماز شب


سفارش جبرئیل به نماز شب



موزش نماز شب,فواید نماز شب

برترین نمازهای مستحبی نماز شب است

 

با توجه به اهمیت نماز شب در این مقاله نکاتی از شهید مطهری خدمت شما بیان می گردد و احادیثی در باب اهمیت نماز شب بیان می گردد امید است که خداوند متعال توفیق خواندن نماز شب را به ما عنایت فرمایید.

۲

چهل حدیث ازدواج

پیشگفتار

هر پسر و دختری که پا به دوران جوانی می گذارد، بزرگترین آرزویش ازدواج و ایجاد کانون گرم و پر مهر خانواده است، تا یار و مونس و محرم راز پیدا کند و از نعمت زندگی مشترک زناشویی، استقلال و آزادی بیشتری بهره مند گردد. پسران و دختران جوان سعادت خود را در سایه زندگی مشترک جستجو می کنند. چنین میلی بطور طبیعی و فطری در انسانها وجود دارد و نمی توان از آن صرف نظر کرد. آری بزرگترین پناهگاه مطمئن برای جوانان، کانون گرم خانوادگی است که می توانند اضطرابهای درونی خود را در آن به اطمینان، استقامت و آرامش تبدیل کنند و غمها و نگرانیهای خود را از یاد ببرند. امر ازدواج و تحقق آن در جامعه باید برای همه کس آسان باشد. چرا که این امر یک ضرورت حیاتی است، مانند آب و نان که در هر جامعه ای از همه کالاها ضروری تر و مهم تر است.